2018. január 05. 13:23 - TEAharmónia

Rólam

Idén leszek 50 éves. Az egy fél évszázad. Miként élem ezt meg? Mit teszek, hogyan reagálok dolgokra? Hogyan élek az 50. élettel töltött évemben? Milyen 50 évesnek lenni? Mi lett fontos és mi nem? Természetgyógyászként és teaimádóként úgy élek-e, ahogy azt tanácsolom a tőlem segítséget kérőknek? Olykor netán bűnözök én is?
Kíváncsian várom ezt az évet. Nem voltak fogadalmaim az új évre, de az eszembe jutott, hogy egy blogot el kéne indítani és ezt a címet adtam neki. A NŐ 50.

Ebben a blogban személyes élményeimet, múltamat, jelenemet írom meg, melybe belecsempészem a természetgyógyászatot. Ma már olyan sok info jelenik meg a neten az egészséges életmódról, gyógynövényekről, természetgyógyászatról, hogy nem üti meg az emberi ingerküszöböt. Ezért arra gondoltam, hogy az mindig érdekesebb és kíváncsisággal tölt el, mikor belekukkanthatunk másnak az életébe, vajon ő hogy él, hogy csinálja? Még nem tudom, hogy lesz e bátorságom mindenről őszintén írni, de ez a tervem. Ha nem, szóljatok! :)

Magam példáján szeretném megismertetni a természetgyógyászat szépségeit, eredményeit, ahogy én csinálom, ahogy én gyógyítok a gyógynövényekkel, ahogy én használom a kínai orvoslás tanait. Érdekes lesz és szokatlan,  ígérem. :)

GYERE VELEM és ha tetszenek a bejegyzéseim, kérlek oszd meg! :)

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ano50.blog.hu/api/trackback/id/tr713551931
süti beállítások módosítása