2018. január 07. 23:23 - TEAharmónia

A nő 50 - Tuti elromlott a mérleg 1.

Súlyos ünnepek

Jól kezdődik a január. Rögtön az első napon arcomra fagy a mosoly!

pig.jpg

Szilvesztert a barátnőmnél töltöttem, ott is aludtam. Reggel a fürdőszobában készülődtem, mikor megláttam egy mérleget, gondoltam ráállok. Nem kellett volna!

Az ember kényszert érez, ha meglát egy mérleget, hogy ráálljon.  Kétségbeesve kiabáltam a barátnőmnek:

- Andika! Rossz a mérleged!

- Kizárt, az biztos nem! - jött a válasz.

Na ne már, tuti elromlott a mérleg, nem lehetek ennyi kiló. Majd az én mérlegem, majd az megmutatja az igazságot. Azon szoktam mérni magam, eztán is azon fogom, mert az az én barátom. Hazamentem és másnap reggel itthon is megméretkeztem. 

Ez is elromlott!!!!!

Hát ez a baj az ünnepekkel. Súlyos terheket cipelünk utánuk! Eszünk! Mindenhol eszünk, akárhova megyünk. A boltokat megrohamozva felvásárolunk minden ehetőt és annyi kaját főzünk, hogy a fél világot el tudjuk látni vele. Persze mindenki főz és süt, mindenki visz minden rokonnak, barátnak, szomszédnak és ismerősnek. Halmozottan rengeteg kaja kerül a hűtőkbe, amit első lelkiismeretünknek köszönhetően megeszünk, mert kaját nem dobunk ki.

A Szilvesztert még megvárjuk, mert ekkor is eszünk, ma még bűnözünk, aztán ráállunk a mérlegre és világrengető sikoly hagyja el torkunk.

Ennek fele sem tréfa, sürgősen tenni kell az ügy érdekében. Őrült erővel fogyókúra! 

Ilyenkor! Télen! Na ez szép menet lesz. Hogy csináljam, hogy az eredményes is legyen?

Mit tegyek, mit egyek, mit igyak?

STRATÉGIA:

- Ami tuti fix, MOZGÁS NÉLKÜL NINCS FOGYÁS! Ihatok én bármilyen csodateát, ha nem mozgok, nem fogyok! És azt hiszem ezt józan paraszti ésszel be kell látni. Teendők:

  • Eddig hetente egyszer mentem reggel úszni. Ez most kevés lesz a fogyáshoz, mert hozzá tartozik az igazsághoz, hogy nem vagyok egy Hosszú Katinka, de még a hasonlítás is nagyképűen hangzik. Az én úszásom épp csak arra jó, hogy mégis megmozgassam magam hajnalban, miközben nézem a triatlonosokat a másik pályán és azt képzelem, de tuti vagyok. Amúgy büszke vagyok magamra, ha jön a volt szomszédasszony, akkor ott vagyunk a medencében. Sőt, már azt is elértük, hogy ha nem megyünk, a triatlonosok kimondottan hiányolnak és megjegyzik, nem mentünk "edzésre". :Dimg_20171214_055038.jpg
  • Megvettem a squash bérletet. Ide is a volt szomszédasszonnyal megyek. Nélküle nem sport a sport. :) Együtt kezdtünk tanulni Zsolti bácsinál. Vettünk jónéhány sok órát, így mondhatom, hogy nem csak ütögetjük a labdát, hanem tényleg játszunk, mint az igazi kezdő amatőrök és imádjuk. Korábban futottunk, de miután a Mátrában lefutottam a Hanák Kolos teljesítménytúrát (35,9 km és 1289 m szintemelkedés! :) - természetesen a volt szomszédasszonnyal futottam :D), a térdem kalibrálta magát 4 km-re és kiakad. Ezután döntöttünk úgy, hogy elkezdjük a fallabdát. Most, hosszabb szünet után újra megjelentünk a pályán és élveztük a játszmát. Ráadásul régi ismerősökkel találkoztunk (fiúk! :) ), akik Miskolcról járnak be játszani és hiányérzetükről biztosítottak minket, amiért sokáig nem voltunk. Tök jó! Mindenhonnan hiányzunk, ha nem megyünk! 

img_20180104_194027_1.jpg

  • A harmadik mozgásnem: amikor csak tehetem, biciklire pattanok és tekerek. Leginkább hétvégén. Minden vasárnap reggel a barátnőmnél kávézok. Elég messze lakik (már ha lehet távolságokról beszélni nálunk)  ahhoz, hogy egy jót kerekezzek. Most hétvégén például a nap is sütött, a hőmérséklet is kellemes volt, így reggel is és ebéd után is elmentem hozzá tempósabban taposva a pedált.

img_20180107_081545_1.jpg

 

Tudod mi a legjobb a mozgásban, azon túl, hogy a testednek jót teszel? Hogy a lelkednek is jó a hovatartozás élménye. A minap bent volt nálam a teaboltban egy házaspár és arról beszélgettünk, hogy ők is járnak az usziba, az esti lakosságira, mert szeretnek szaunázni és az csak este van. Amit pedig nagyon szeretnek, a kialakult, megszokott társaság. A társaság!, ahonnan hiányzol, ha már nem vagy ott. A fogyáshoz ez is kell! :) 

NEKED IS ROSSZ A MÉRLEGED? 

Nem élsportoló szeretnék lenni, még csak nem is sportoló. Mindössze azt szeretném, hogy jól érezzem magam a bőrömben és ehhez mozogni kell. Épp annyit, amennyi jól esik, ami örömmel tölt el. Nem szenvedéssel, nem túlterheléssel, kedvvel, de MOZOGNI!

 Folytatása következik! Mit egyek és mit igyak? 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ano50.blog.hu/api/trackback/id/tr3213552263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása